Saturday, August 22, 2009

sumthing is going wrong

bile ape yg kite buat kelihatan asyik tak kena..jd tak spt yg kita jangka..menduga hati, jiwa....menyentap perasaan...kita akan rasakan yg sumthing is not going right.
kita akan rasa jalan yg sedang kita pilih mcm kelihatan salah..mcm ada sesuatu yg kita terlepas pandang.
bila keadaan yg tak berapa bagus...tp kita cuba kontrol hati kita dan cuba in control...things getting worse! ape yg sebenarnya tak aku nampak??
ape yg sebenarnya perlu aku lihat dgn teliti? aku dh buat segala yg perlu..aku dh tahan hati aku supaya kuat..tabah..tak kalut..tp ape yg jadik kdg2 lebih dr ape yg tak terduga. seolah2 ade petanda mengatakan STOP kt aku.

ya Allah.

should i??

no i cant.

aku tau STOP takkan ada dlm pilihan penyelesaian aku.

aku bebetol dh buntu. kenape...yepp aku tau soalan 'kenapa' is not good utk emosi mahupun perasaan. sebanyak mana pon aku cube utk mempertikaikan keadaan..yg jadi tetap jadi.

i keep telling myself to be strong..that i am strong..i must be strong. tapi sekarang..aku mcm nampak jalan mati depan mata aku.
menyalahkan sesiapa takkan meredakan perasaan aku..sbb itu seolah2 aku menipu diri sendiri.

ape yg tak betol?

ape yg aku tak nampak?

i need a shoulder.

1 comment:

eimah said...

oh dear...what's wrong laling???take my shoulder k...