Sunday, August 9, 2009

chalet @ teluk batik

kamis lepas..as usual aku off. aku plan nk g brenang...dah lame tak merehatkan diri kt pantai. so aku ajak adik aku si poden jek memule..then tah cane mak aku saje2 ckp
'ape kate kite semua pegi nak?'

huk? aku ok jek kan...lgpon pegi semua ker idak ker..aku still akan g gak.

rerupenye mase aku bsembang ngan mak..'cik kak' dua org tuh dgr, yakni kakyam n bibik n dorang dah excited. so aku ngan mak tak sampai ati plak. then bincang2..kitorang decide sewa chalet skerat ari lepak pg sampai ptg.

actually bapak aku takmo g..pehtu aku memasukkan unsur2 paksaan di situ (hehe) dan bapak aku pon ikotkan ajo. eh tp ok per...pasnih mesti bapak aku pon nk join skali kalo aku nk g t.batik huhuu.


xsempat snap gmbr sblm bergerak...bz bersiap2. nih sampai jek chalet..isi perut lina dulu, kasik tenaga nk kocak air nanti (kocak je ok...brenang kompem ar tak haha)
cool tak? haha

oh ya..kami pon kene isi perut gak ok.
yg mcm lepat pisang tuh bkn lepat ok..itu namenye NASI BRASAK.
menu org bugis (bibik org bugis).
dlm bahase laen..lepat nasi kukus hehe.
and...sambal petaiiii!! hahaah.





















peace!!!




:: chalet nih namanya Othman Chalet, Teluk Batik. ;D























5 comments:

nasaoji said...

adik ko ke lelaki ala2 bujang itu?..

nper encem?...

oo..ikut ayah ko kan...;p

nurulfive said...

iyo la...adik aku nan satu itu. yg disayang yg digeram..

ensemkah? tgk kakak ar...hauhauhua

thezaila said...

hi there.. nk tanya.. tempat ni kat mana ek..
igt minggu ketiga bulan March ni nk ke sana... u ada contact no tempat ni x.. do mind to share..
sudilah kiranya if u bleh email kt i ninazaila11@yahoo.com

Unknown said...

salam, saya ingin mendapatkan maklumat berkenaan chalet di teluk batik gambar yang saudari sertakan. mohon jasabaik saudari untuk memberikan maklumat berkenaan chalet tersebut. terima kasih

Umi Balqis said...

chalet ape ye yg awk stay tu? boleh bagi contact no tak?
tq... (aldinabalqis@gmail.com)