Thursday, August 27, 2009

penyeri rumah

dah takde ape nk aku type di sini. oh..ini adelah adinda pengarang jantung hati perut yg ade di rumah..tmpt aku nk marah ke maki ke puji ke...ini le dia...dia terpakse redha walo ape pon yg jadik. ini gambo kunun2 pakcik mithali laa(but still aku pelik ngape lee anak2 buah aku berkenan bebenor ngan dia walopon dia idok le show off sgt)...itu kite panggey bakat terpendam kot huahua.

dan juga...kepade sesiapa, di maklumkan, dia masih single dan takde keje..so mane2 mak datin yg berminat..sile text aku k huahua. mak datin sahaja..harap maklum. (sbb kalo budak2 nih kang aku yg kuar duet tuk deme berdating huaha..at least kalo mak datin..aku dpt la sket kan tetttt!!!)

hmm...ape lagik.

yesss...arini aku ade di kedai yakni hari kames. kenape? sbb kekurangan uwang...jadi..cari uwangg. lgpon dok kedai ade gak bende berpekdah aku buat..such as berblog kan haha. dok umah menambah tensen adalah tidak baik utk kesihatan.

haa lg satu...kt opis sape ade keje kosong? adik aku nk keje..udah sangap dok umah. aku suh tanam sayur dia taknak haha..usahawan tani katenye.

kenape aku tak cite psl berbuke pose eh??

yaa..takde mood.

still takde mood...

ntah bile nk ade mood tah.

1 comment:

orang biasa said...

kat opis sekolah aku tak cukup kerani.. ada 2 kekosongan lagi,.. cecepat la aply..