Friday, August 28, 2009

hari jumaat hari barakah

bila dh di katakan hari jumaat adalah hari yg plg mulia dan terbaik..then it does! hari ni aku okay...sampai kedai jek senyummmm...ade customer pon aku entertain sebaik mungkin dgn perasaan yg bahagia. ade bende yg nk marah staf pon aku still heppy...senang cite mmg seronok lah harinih.

tetapi.....aku dilande kesejukan yg tak terkate harinih. sejukkkkkkkkk...tp kt luar tak ujan pon. air cond kedai pasang satu jek. last2 aku amek blanket yg biasenye aku buat alas2 balut badan. grrrr sejuk weh.

sambil2 maen poker kt fb. pehtu td ade buat sessi teori ngan staf..bukak buku blaja rmbt then ade cstmr lg. hmm..yepp, jumaat mmg bestt.
haa...harini semua org dok sebok cite cutiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii jek. sbb isnin merdeka kan. hm thn neh takde bunge api depan kedai aku laa. sbbnye bulan pose kan...takde sambutan la kot. so aku jerit kt umah jek laa sambil layan Hati Malaya kt tv2 kol 10. huhu. takpe lah...aku pon heppy keje hari2. bak kate meet uncle husin...la la la la la hari2 kerjaaaa. ehe.

hooo..hari ni jugak perot aku dok berangin. nak kate makan bende berangin smalam, mcm tak sgt. menderu2 bunyi dlm perut. agaknye tanda dh seminggu puasa kot hehe...lega perot dpt rehat lame. ffuuuuuuuuuuuhh......



No comments: