Monday, August 24, 2009

org yg aku sayang

tibe2 aku teringat..

baru aku pasan nape aku mcm besttt jek harini.

yep...kemunculan seseorang mlm td yg tibe2 sms aku. org yg aku sayang. aku taktau nk gelar dia ape..nk kate sahabat bukan..teman jugak bukan. tp dia adelah satu2nye manusia yg aku sgt berlaku jujur dan telus. soulmate mungkin. tp keakraban tidak berpanjangan..aku terima takdir itu.

amek mase gak aku nk terima keadaan yg kami tak kamceng dh tp itu hakikat dunia. tak ada bende yg akan kekal same selame2nye. and smalam bile aku dpt sms..heppy. dan hati aku senang..tak mcm dulu..dulu mcm sedey la..kecik ati la. mgkn faktor umur menjadikan aku mcm nih.

seronok bila panggilan kami tak berubah. walopon skejap..tp dia byk membawa sesuatu yg laen dlm idop aku.

aku sonok..heppy dgn ape yg aku rase.
aku harap kami sebenarnya tak byk berubah..cume keadaan yg menampakkan perubahan.

terima kasih kemba.

No comments: