Tuesday, August 25, 2009

blue sky

arinih mood ok. pegi keje ngan poden..sbb dia nk color rmbt. so aku dok seblah n leh laa snap2 gmbr. dh cube sedaye upaya mendapatkan shot plg menarik tp nih jek yg dpt hehe.
haa..td tgh aku menaip..ade org dtg kedai jual brg. dia jual multi purpose cleaner ape tah. ok laa...seketul rm12...dua rm20. so aku sental 2bijik..satu letak kt umah. dia wat demo kt brg dlm kedai aku then aku pon on jek. lgpon sape lg nk bantu org melayu kalo bkn org melayu ye dakk.
ehe..ini la dia bende nyer...

hehe...skang neh dh siap color rambut poden, dan jugak potong rmbt yanti + color sket...huuu best toll. poden dh balek umah dah...pas maghrib kang baru amek aku.

oh ya...smalam aku berusaha ,membuat sesuatu. hehe..bende yg setahun sekali jek buat...ketupat!!! haha..giler tol...dr pg sampai berbuka baru siap seketul. aku nk buat ketupat plastik buat gantung kt kedai nk raye neh. then bile start nganyam...mcm blur lak. then cube punye cube...dekat nk berbuke baru setel wahahaha. ini ler hasilnye. kang kalo rajen nk buat lg. ngah pk nk wat color ape. last year n last 2yrs ade pink + purple...thn nih mcm nk wat color ijau ahh..

dh lupe dh aku bulan kemerdekaan sbb ngah puasa kan. bendera pon tak gantung pon kat kedai lagik. serius tak rajen nk pegi tesco mencari bendera.

No comments: