Thursday, September 30, 2010

tunjukkan aku

muzik dari jiwa
lagu dari hati
cerita sepurnama
canda dan menangis

belum kuselami
caturan terjadi
lelah dipukul badai
apa mungkin terlerai

soalan tersendu
balas hampa bisu
tuhan tunjuk sesuatu
apa dia yg satu itu
tunjukkan aku
tunjukkan aku

apa bisa kucinta kamu sepertimana
aku dicinta kamu
aku dijaga kamu
atau kamu terlalu indah buat diriku
bidadari diriku
aku pun tak menahu

tunjukkan aku by boneca.

pehh gile lah weh takleh stop nk dgr hari2!
dulu setahun yg lepas mmg dh gile lagu nih..skang jadi gile balik.

tgk jek lah betapa deep lagu dia.
tapi band nih ala2 jek kan. yelah..belum lagi aku dgr kat radio(or ade kuar kat radio yg aku taktau cenel dia). takpe lah.
aku ok jek..as long as lagu dia ngam dgn jiwa dan telinga aku.
dan boley dilayan pada pukul 10.26pm mahupun a.m sensorang.

tunjukkan aku. tunjukkan aku..


:: tadi aku g mubaruk ipoh. pehh dasyat renovate! boley celen mph dah! serius boley jadi tempat lepak lepas2 ni. oh ya..dan banyak buku kisah2 nabi kanak2. ngee



;p

No comments: