Saturday, May 9, 2009

wut should i do? or say? or act?

aku baru sampai kedai. pg tadi aku tunggu semua org bangun...kol 6.15pg bibik ngan kakyam bangun. then dorang masok toilet, g dapur nk siap2 semua...tak lame pehtu kak ika turun plak. aku sgt letih! aku kejut mar...suh masok bilik coz nanti anytime abg aku turun plak. aku stay dpn laptop..then kak ika bawak lina turun..dia dok golek2 seblah aku then aku g toilet and subuh. aku dah tak larat gilar..aku shut down laptop n masokkan dlm beg dlm keadaan meniarap coz aku mmg letih..kepala aku berat gilar.

aku rase dlm kol 7lebey baru aku tido..flat! dlm kol 10 kot mar kejut2 aku tp mmg aku tak larat. aku sian kat mar coz dia nk balek tepen tapi mmg aku tak daya nk bangun apetah lg nk anta dia g ipoh kalo aku bangun gak mase tuh. aku bangun last2 kol 11.30pg..tak la puas tido, but at least lega gak dpt dlm 4jam tido.

sepanjang dlm kete aku byk pikir. mar ade ckp..i have to do sumthing coz nanti kita tatau ape stranger tuh nk buat lagik. aku tau n paham cume aku mcm terlalu byk pk sampai takde ape pon yg jumpe jalan penylesaian. dlm kete td mcm nk nanges waktu drive..aku pk mcm2. akucube take it easy tapi aku takleh. ape yg easy bile org naek bumbung rumah ko!! sampai jek kedai tadik aku bukak laptop tros...ini jek tmpt yg aku rase nk melepaskan semua yg aku rase. dapat pulak bace msg gyah...tros meleleh air mate. aku tatau la. nak cite kat abg aku ke? serius ke utk aku cite kat sedare mare? mak aku mcm relax jek? or mak aku taknak tunjuk yg dia risau jugak? aku tau umah aku mmg cukup utk melindung kami..tapi bile org yg sanggup panjat bumbung...anything can happen! ntah dia jumpe jalan masok yg kami pon taktau.

aku mintak sgt hati aku tenang. arini puden(adik aku) balek...lega sket, at least aku nk mintak dia mintak tlg kawan2 dia ke. ntah la. kawan2...thanx doakan aku. aku syg korang!!

No comments: