Friday, May 22, 2009

alhamdulillah

pertanyaan demi pertanyaan coz aku tak update psl life aku.
hoho..

how and where to start eh...

oh ya...aku bz sket skang neh..ade keje nk buat then ade staf baru so kene perati sket. pastu byk buat research sket...banyak ke sket eh?? hahaha lu pikir lah sendrik!

hmm kisah kat umah aku tuh..alhamdulillah dh setel, harap2 tak berulang lagik. stendet ar kan gangguan2 pelik2 neh kan...saje kot nk ngaco2, dah tuu tak penah kene kaco kan.

ape lagik...ape lagik...ape lagik....

haaaaaaaaa.............dah tak reti nk menaip neh!!
ade bende2 yg takleh nk type kat sini kot...haha kang kene tangkap poliss hahaha tetttttt!!!!!!!!!!!!

nantilah aku wat entry laen plak...........

1 comment:

Anonymous said...

hye~
terkejutZ~~
this sherry c cherry... hahhaha...
u can call me "merah"...
hahaha...
anyway...
ur blog actually sebijik ngn gua..
so gua pun tukar arr...
gua nak bubh theme baru.. tak tau napa asyik error jerk..
anyway...
cela by bonece?
cam pernah dengar jerk...
hahahahha...