Sunday, May 3, 2009

Saturday holiday

apakah di atas?? belon ye....sgt banyakk dan merambangkan mata kanak2 juga menelankan air liur kanak2 yg takut kpd ibu bapanya yg garang. aku garang?? ish ishh tak baek...aku lemah gemalai okk wahahah.




























muke2 bahagie..gumbiraa, lamenye tak g mandi laut ngan dorang. anak2 abg sulung aku(abg ajid), khairul ikhwan & alya izzati.







budak bulat si lina yg sgt bahagie ngan belon doremon purple dia haha. mase neh mmg excited gile ahh dia dpt belon.









ohhh...silalah lihat di belakang ituh!! ABANG2 akukah? hahahaha..see, opah gak yg plg cool bace paper...dok nengok tomok jd jutawan, seronok bebenor aihhh.







inilah cth kluarga happening. sian aku..dok snap gmbr org ajek.


alahaii lina...opah yoyo o dah pose baekk punya, alih2 kamu pandang laen..
















oww yaa...ini udah lepas mandi kat toilet, lina pon baru salin baju. izzati tak sudah2 pegang belon minnie dia riso terbang(walopon ade besi bulat tuh ikat tali kan huhuu)














eh bang..ape kes neh? tak muat nk sorok muka ok!












Life is a gift

Live it... Enjoy it...
Celebrate it...

And fulfill it.



haa...ape tajuk daa gmbr neh aku nk letak.



oh ya..belakng tuh la tmpt mandinyer. mase brenang takde sape nk snap sedey toll.



ni sampah nie ada lg nk letak ke?


(dan aku slumber ngan camera jek haha)


xpe..aku dh menyenangkan mak aku coz sume makanan dlm plastik, tiada tupperware2 ye nk susun2. pakai buang sumer.



bahagianye anak oiii!!


panass giler siottt mase neh.


dok terpi MUZIUM KERANG @siput kot.

(sambil mak aku dok tgk dr cermin luar batik2 yg jual kat situ...ishh baju raye aku blm ade neh) hmm lari topikk..





aiyaaa ini budak aaa...manyakkkkk bahagia sbb dpt kuar. kesian gak aku kat dia. umah aku bukan ade playground nk jumpe org ramai. dokkk je la dlm umah ngan kami.









mcD time!! nk terjerlus budak kecik neh. abg menjage adik la ni tajuknye. aku rase dlm keadaan panas pas mandi laut n letih sgala..mcD jek la tmpt yg paling sesuai utk mengisi perut yg kelaparan yg amat.








nie plak gmbr deme b4 grk balek kl ngan abg aku. aduss runsing aku tgk menatang2 terapung dlm kete neh. sgt control senyum ye ini mamat sbb gigi bwhnye takde satu hehehehe.







aduss...sedey nye lahaii pose neh. kisahnye aku dh suh deme pose baekk punye minah tu pon dok sandar la kat pintu sambil dok ke depan sket..skali abg midi bukak pintu, tergolek anak aku..seb bek dia dok kat ujung kusyen tu so tak la mengejut jatuhnye tapi stil saket ok! kesian btol..nyaris aku tak nangis je mase tu, then sapu2 minyak dia kata ok. dlm pada tuh bile aku tanye nk tgkp gmbr tak? angguk ok!!! hahahha..aiihhhh alya izzatii....






lahaiii...sedeynye rope muke. tak dpt nk tunjuk bebtol rambut baru huhu. muah2..syglah anak2ku!!









3 comments:

eimah said...

owh linda sgt cumey.....sgt tombam goram den

nusk said...

owh rindu anak2 den jugak hohoo

nasaoji said...

yg ri tu p, aku tingn nak p msuk muzium kerang/siput tu..

ko mmg penyanyag wehh..