Sunday, May 3, 2009

HATI dan PERUT? PARU? GINJAL??


askum kak. org nak brenti kje. sory taw x ckp kt akak awl2. ni pun tergesa2. kakak org suh pi pahang ade masalah ckit. sory sgt2. thanks taw ngan layanan akak selame org keje ni.
-8.41pm 1may09

dan dengan ini diumumkan aku takde sorang staf. hm..bukan nak berbangge tp alhamdulillah hehe. aku tak nampak dia nk keje. i was a worker lah adikkk...takyah ko nk berbahase bunge2an walopon aku tau niat ko baek. tadi ptg aku g kedai jap potong rambut kerabat2 aku so aku cite ngan yanti(staf lg sorang) then..

bile ko tau dia nk benti?
lame dah dia kabo..
hahaha...dah agak dah, riso ler tu aku taknak kasi gaji kalo kabo awai.
ntoh le kak..yanti dh suh dia bitau awai tapi dia kate nk ckp sendrik ngan akak (ohh CAKAPKAH?? apsal ko tak ckp nak SMS jek?)
hmmm...baguih ler, tak nampak pon rope org nk keje..aku dah tahap malas nk marah..buat sakit ati.
hehe..(yang termampu dek yanti dgn statement haku)

aku bukan takleh terime kenyataan..cume aku tak suke cara mcm tuh. ishk..aku dulu benti keje pon aku kasik notis 10hari, at least bos aku leh prepare pape hal...hati perut la sikit weh. tapi yelah kan..hati perut org perlukah semua org tahu???? tidakk yaaaa......

mmg aku agak sedikit bengang ngan dak neh(mar tahu bende neh)..and aku mmg ingat nk ckp kat dia yg if diz month(may) dia mcm tuh gak...mmg aku taknak dia dah. kirenye aku nk kasi peluang gak ar kat dia kan. then dia dah chow dulu so aku teksah ar.
dalam erti kate laen..takyah la aku memeningkan pale aku nk susun ayat bile nk buang dia kan. sampai laaa aku tak reply msg dia..arini bz, smalam mase dia msg tuh aku dok sibuk kat dapur acara memasak style aku!! hahaha..
esok jek la aku post entry laen eh(acara memasak..teluk batik again..mcm2 lg). saje nk post gak entry ni nk melepas rasa hati.
mar...mesti ko heppy dak neh dah takde kann la la la la la huhuuuuuuuuuuuuuuuuu.


oh yaa..............ada sape2 nk keje??? ade keje kosong neh..hakhak

5 comments:

nusk said...

akhirnya! dia benti! dapat post lagu tuh! akhirnya...ko berjaya! heheee

nurulfive said...

wahahaha..bley eh ko type AKHIRNYA! wahahha..yeahh at last!!!! tungkus lumuss hakuuu neh

Anonymous said...

see x salah pun klu ko fire dier dr awal.last2 benti gak. tp xper lar..hati dan perut.just go with the flow.msti nnti akn dpt worker cam yanti.boleh harap tp kna tegas lar...

nasaoji said...

koje kosong lg?..aku nk isi klu ko buka branch kat putrajaya nih!..

orang biasa said...

aku nak keje satu campeni ngan ko,huhuuu..bangan jer..