Wednesday, May 13, 2009

update hari ini...isu dan isu

kenape aku tak update?? tettt...ade la sbbnye, takleh nk sambung dah cite yg psl umah aku tuh.



alhamdulillah everything dah mcm cool down sket. kenape?? bak kate wonderpets la kan...ape yg penting? kejeeeesamee...!! hahaha...thanx utk kome2 yg doakan aku. tapi ntah nape aku mcm ade 'trauma' sket ar...still mcm tido tak nyenyak. ntah ar...moge2 xde ape2.



okeh...next! MARY ANN saket..sape yg knal mary ann? haa...ini la mary ann yg dlm SANAY WALA NANG WAKAS tuh. huhu..tak ahh, kakyam = mary ann. saje kerabat2 aku kasik name glamer kat dia. kwn2ku...kome stay panggey kakyam ok, heheh. smalam mak aku call waktu aku kat kedai..mak aku bwk kakyam g spital(aku dh nyampah dah sbb b4 neh dia suke wat drama pengsan2) tetapii...kali ni real la kan. dia takleh kencing 2hari so bwk g check n wat salur kencing tuh. kesian jugak aku kat dia smalam tapi taknak tanye2 coz kang jd version laen plak kalo dia sendirik yg cite. ambik perhatian ye kerabat2 chekgu din...sile bersedia dgr cite2 mary ann bile kome balek nanti ok! ehheheheh...



lagik...ape yg nk diupdatekan eh?



actually mcm byk jek bende jadik dlm 2 3 hari neh tapi tatau nk cite cane or ape..mcm dh hilang ingatan lak.



oh ya...special thanx to cukuan(pakcik aku), abg ajid, mar, shimah, gyah, frens..yg tlg aku n family dlm hal2 huru hara neh. opss...lupe plak, poden yg teman aku tido haha..mlm td abg midi teman coz poden g test muet kat arau huhuu. wahhh mcm siti nurhaliza dah aku neh.


PERAK

ini lagik satu isu yg buat aku mcm tak reti nk update ape kt sini. sedey dowh...sebagai rakyat perak, aku sedih dgn ape yg jadik. aku taktau ape semua nie..(ok..aku tau, tp aku tatau kenape nk dicomplicatedkan sampai mcm nih skali). yela kan...benda politik, masing2 ade kepentingan.

aku takleh terima perbuatan dorang HERET Speaker tuh..itu mmg tak perikemanusiaan lgsg! yg org tau...heret jek..yg betolnye, kene cekak..angkat dr tmpt duduk tuh idak pulak tunjuk dlm berita. ishhhkkkkkkk......................emo skejap.
aku tak bape bekenan nk sebelah sape2, kang ade jugak bgado kat blog haha. INI BUKAN BLOG POLITIK OKAY! ini selingan2 jek...baru laa original org prk kan. kang kate aku tak sensitif dgn negeri sendirik pulak kang kann.

dah dahh...maleh nk sentuh isu perak, ngan org tertentu jek leh bual psl neh. hehehe tapi bagus gak coz aku ade laa bende nk buat mase lapang membace2 blog bile bosan haha..

okay guyz...ade cstmr neh...esok2 kite sambung. daaaaaaaaaaaa..........................

1 comment:

nasaoji said...

ko "ala2 ngutuk" itu mary ann, mentang2 le diyer tak bukak tenet..pande ko ek....