Saturday, May 16, 2009

aku sudah parah!

waaa.......aku sudah parah ye! ape kes letak video commercial hybrid pulak kan! hoo...naseb bek blom tahap g honda n duduk berangan dlm show car tuh kan.

takpe2..aku masih waras dan sedar diri.

ini target aku..ini target aku..ini target aku..

civic hybrid..civic hybrid..civic hybrid.....(sambil terlelap...)

dushhHHhhh....

kawann kawannn....sile doakan saye. semoge perjalanan aku menuju ke destinasi cita dipermudahkan dan moge segale halangan serta aral yg mendatang dapat aku hadapi sebaiknya.

kadang kadang..bila kita tidak terlalu meletakkan harapan, peluang amat mudah dtg hingga kita sukar nk mempercayainya. alhamdulillah..Tuhan itu Maha Penyayang dan Pemurah, aku antara orang2 yg beruntung bila diberi peluang ini.

Ya Allah...bantu aku.....aminn..

this is just the beginning...

3 comments:

nusk said...

yeah burulah cita2mu & jgn takut lagi!

nurulfive said...

hekhek tak takot..
excited neh..

nasaoji said...

gunalah keuntungan yg d berikan oleh Dia itu dgn sebaiknyer..;p