Wednesday, January 25, 2012

matematik

Aku sangat cintakan matematik(walaupun banyak formula dah lupa hehe). Pasti. Tahap yang aku 'in love' dengan math ni sampai aku jadi seorang yang sangat disiplin hanya kerana math. Err, aku sangat 'lalang' ok tapi jadi seteguh Menara Kuala Lumpur hanya sebab math!

Last week aku borak dengan sorang customer merangkap member. Antara tajuknya adalah pasal aku yang macam lalang. Haha. Tapi ya, itu lah hakikatnya. Then aku cakap, thats why aku paling tak terer waktu kena buat sinopsis masa sekolah rendah yang tiap-tiap minggu tu kena baca buku dan tulis sinopsis! Aku tak pandai nak meringkaskan cerita. Pada aku..every single thing yang happened or yang ada dalam buku tu penting! Macam math, kalau tertinggal salah satu jalan keja alamatnye jawapan salah atau tak jumpa jawapan. Kan?

Best kan math? Ada formula, jalan kerja, dan jawapan tepat! But life cannot be like that lo. Allah je yang tau formula yang tepat!

Ok, mata dah terlelap berkali-kali dah ni.

Nanti-nanti nak story pasal Kos Melepas! Adios!


Published with Blogger-droid v2.0.2

No comments: