Thursday, January 19, 2012

bekerja

dah lama tak bawak keje balik rumah.
inilah bahananya bila bawak laptop bersama printer balik ke rumah, ya ke bilik!!
fuhh.

kanan aku sekarang ada kertas-kertas yang dah siap fotostat dan print bagai, termasuk document itu ini. belah kiri aku adalah printer bersama kertas yang udah diprint tadi.
hadapan aku ade deretan buku yang dah dibaca dan belum dibaca.
tapi tadi bila mengemas meja oldskool ni, memang aku dah tegur diri sendiri supaya BACA!! err haritu terjebak jugak beli novel Khadijah Hashim satu. hish!! stop buying books nurul!!!!

kat belakang aku, ada whiteboard yang entah taktahu nak gantung kat mana.
esok kerja. lusa kerja. weekend kerja.
hmm.
aku sangat sangat amat bangat memerlukan pembantu! tolongg!!
hidup aku sangat tidak terurus. aku kesian dengan kedai yang tak sempat diendahkan sepenuhnya. dan kerja-kerja lain yang aku sedang buat nih, sangat memberi aku satu feel yang bagus!

mungkin jugak aku kena pergi kaunseling.
tajuk : how to manage everything. hahaha..

ok done. merepek. buat kerja sambil bukak fb sambil jeling-jeling blog orang. wooo tiba-tiba ade bunyi meletup yang kuat kat luar. what happen???????????
accident atau orang menembak atau pokok tumbang??? na'uzubillah. terkejut jantung den.

okay. harap-harap, esok pagi dapat sambung kerja lagi.

thank you Allah for your love.

;D

No comments: