Friday, October 28, 2011

Untung Rugi

Satu yang best pasal keje aku sebagai hairstylist dan part time tukang solek nih, aku akan dapat 'berita gembira' lebih awal dari orang lain di kalangan kawan-kawan aku memandangkan deme nih mempercayai kerja tangan aku.
Dan lagi 2hari, aku akan menjadi tukang solek untuk sorang lagi kawan aku yang tau-tau aje nak menikah. Alhamdulillah.
Walaupun aku rasa macam nak hempuk-hempuk jek si bakal isteri nih sebab kejap nak tunang, kejap risik, tiba-tiba nikah haha.
Seronok. Sorang lagi kawan akan bergelar isteri. Another phase of life. Good luck fren!!

Menumpang orang ade iPad untuk update blog dan sambil-sambil sessi gossip jugak. Kehkeh.

Esok, KL Sentral!!!

1 comment:

orang biasa said...

Sape plak yg nk nikah ni? Lagi 2 hari plak tu. Xbaik nikah senyap2.