Tuesday, October 6, 2009

membina masjid

alhamdulillah..dapat jugak g kedai balik. dah 2hari tak keje coz byk sgt hal.


sebelom ape2...aku ucapkan tahniah kpd khasimah dan suami, halim for their little princess!! hehe...mesti cute! smalam aku sgt bz. pagi2 tuh fatin msg aku bagitau shimah dh bersalin..alhamdulillah, niat hati nk call tetapiiii acc kene bar. adoyaiii...maxis neh. tak pulak anto msg kate kene bayor...slalunye ade msg. pulak tuh kak ipar aku bleeding pagi tuh so mak, puden, abg midi, kak ika takde...and bibik sibuk cuci darah kat katil yg kak ika baring tuh. aku main ngan lina jek la.


pape pon baik aku breakfast...dh selesai breakfast, adik kak ika dtg...then decide g spital sesame. phone takleh call out...hadoii, pegi sitiawan dulu bayar bil. bawak lina skali sbb ingatkan sekejap jek. sampai je spital..dorang kt luar operation room. huuu?? bijak bestari kami tak call awal2. pegi sane...dgn bawak budak kecik neh. ya...kak ika kene operate sbb baby dah lemas. pelik kan..baby prematured tapi dh lemas. hm..kuasa Allah.

ape2 pon..moge2 baby takde ape2 masalah...same2 kite doakan ok.



JAJA'S DAY

ini tajuk utama sebenarnye..hehe.


alhamdulillah...a fren of me, jaja @ noor shafeeza selamat bergelar isteri pada hari sabtu lepas 3oct2009. and the best thing is..aku bebenor jadi wakil kali neh! dak pompuan aku sorang jek k. yg laen sumer ade hal yg tak dpt dielakkan. so here i am!! haha. and aku make up jaja jugak...walopon ade cite klaka di sebalik kisah nak make up tuh haha.


pape pon...really happy to be with her on her day! dah laa ntah bape tahunnnn ntah tak jumpe...jumpe2 jek tukang make up kan haha. best!! and jaja pon tak byk karenah..jugak membantu kerja2 menatarias. and..tadaaaaaaa..............







sesampai di masjid...heyy pengantin berseri2!


hurm...inilah perasaan yg tak dpt dirasai oleh org laen selain tuan badan. ehe.

wajah seorang isteri.




inilah askar2 yg dtg...setelah 2jam aku tunggu ye!!

p/s : laen2 gmbr..sile ke facebook ok. seharian dah aku dok upload gmbr jek neh hadoyaii.

5 comments:

fatinhakimah said...

salam wbt,

ooi, thanks 4 the post!!!
and thanks too sbb jd wakil kami semua =)
cantik la kamu make-up jaja...mcm tu namenye smokey eyes ye? hehe, teka je =)
ooi, mcm mane kak ipar kamu? harap smuanye selamat insyaAllah.
btw, fatin dpt msg dr Ada pg tu. rase mcm xcaye sbb baru je jmp khasimah kan. best la dia, ade 'teman' nak bersembang pasni hehe. kalo jumpa dia pasni, sibuk la kite nak melayan ye hehe. ape la agaknye namenye ye =)

Anonymous said...

wei.ngak faham.jadi baby k.ika dah lahir ker?

nusk said...

mar: yup..premature..8mths old..

nurulfive said...

fatin:bukan smokey..jaja aritu eye cat, tp aku buat light jek.

huhu still tatau name ape kt anak buah. thanx guyz. doakan yg terbaik. smalam abg aku kate baby dah tak pakai oxygen.

orang biasa said...

haha...vangga giless aku,,imah amik gak tarikh besday aku ;).. sedia adiah kat baby jan lupe adiah aku sekali nanti ye imah,haha,motipp...