Thursday, April 5, 2012

tertanya-tanya

Apakah pandangan orang luar bila disebut pendandan rambut atau hairstylist atau bekerja di hair salon?

Ke mana belia-belia yang sudah ditaja ribu-ribu oleh kerajaan dan macam-macam lagi agensi untuk belajar rambut ini menghilang?

Adakah yang akan belajar rambut ni hanya budak-budak tercicir, lemah akademik, tak suka matematik??

Work with passion, relevan lagi kan sekarang?


Fuh, rasa macam nak hire budak diploma je keja hair salon ni.

;p


Published with Blogger-droid v2.0.2

3 comments:

realisticjunky said...

tak kenal maka x cinta. sama jugak bila org cakap: peguam ni kaki putar belit. ahli neraka.

hahaha kesian...

nurulfive said...

aku ingat lagi waktu darjah 3 aku penah kata kat cikgu aku yang aku nak jadi peguam. cikgu aku kata peguam membetulkan orang salah, doktor bunuh orang. so aku letak cita-cita kerani hadoii laa.

orang biasa said...

Teruknya cikgu ko ooi. Xbg semanagt langsung ke anak murid. Skrg punyai la payah ajar bebudak spy bercita2 tinggi. Habis kuat polis.bomba.bwk lori.mcm bapak mereka.