Wednesday, April 4, 2012

makan sedapp

Masa nak pergi keja siang tadi, aku malas nak singgah petrol pump sebab lampu isyarat tengah hijau.

Balik keja, walaupun dah dekat-dekat pukul 10 aku kena jugak singgah sebab asyik keluar aje warning kuning gambar pam minyak kat tepi meter minyak. Fine, kena U-turn pun tak ape. Sampai je kat BHP, ada suasana pelik. Sunyi. Semua pump 95 ada plastik gantung. Apekah? Takpe, blagak cool. Nak pegi kaunter, tertera dengan indah RON 95 HABIS! Pergh. Memang takda turning-turning back dah sebab warning menyala-nyala dah 10km haha. Dalam rela yang terpaksa, '95 habis ye? Hm, 20'. Hahaha memang cukup-cukup makan je la kereta aku.

Start enjin, masuk gear, jalan, terus ke lampu isyarat Bota Kanan, U-turn. Oh ho, dah lama rupanya kereta aku tak makan sedap.


:: adakah benar instinct aku kata minyak naik lagi? Sebab, kalau betul-betul habis kenapa nak ikat bagai pam tu eh? Jeng jeng.


Published with Blogger-droid v2.0.2

No comments: