Sunday, March 25, 2012

umur

Fenomena ni buat aku rasa tidak muda. Sebab aku tidak lagi ada rasa nak bergambar-gambar macam mereka yang ramai tu.  Err, mungkin jugak sebab aku tak ada geng? Entah. Even semalam pun aku tak snap apa-apa, ada la sekeping gambar stage yang aku simpan dalam henpon.

Dan pengalaman semalam membuktikan juga yang aku tidak lagi muda, kerana berada di kelompok student U yang lebih excited bila tengok selebriti. Yes, that was me jugak dulu. Hehe. So sebenarnya it is just a process to blend with people kan. Dan doakan mereka benar haus ilmu dan di penghujung hari ni merasa lenjun dek ilmu yang ditimba. Amin.

Ok, this is another day for me! All the best nurul!


Published with Blogger-droid v2.0.2

1 comment:

Rin said...

Demmmm.. aku jauh lebih tua dari kau kot..kahkah!