Tuesday, January 26, 2010

selangkah menapak

last weekend agak derita.

ya..derita utk menuju bahagia dan jaya.

aku pegi kursus induksi kat bangi under JPK(Jabatan Pembangunan Kemahiran).
diz course amat berguna utk banyakkk hal.
disebabkan aku nak buat class,so mmg ini adelah kursus asas yg aku kene pegi. adelah dlm 40org peserta kat Bangi Golf Club.

keadaannya....huuuuu gile mencabar kesabaran kottt. bayangkanlah pagi ke petang kene dudukkkk dlm kelas dan dgrrrr ade org bace slide~~fuhhhhhh derita weh! deriitaaaa!! memule sabtu...gile tak sanggup aku. naseb bek byk kali break.
then ahad...udah la tak cukop tido sbb sessi meja petak malam tuh sampai kol 2.30pg,sambung lg sessi depan tv sampai kol 4pagi ngan abg aku. pastu start kelas...tgk2 gaya mcm ok sbb org lelaki yg kasi talk. yela kan...kot org tuh pandai joke2 ke ape.
sekaliiiiiiiiiiiiii....................amek kawww!!!! lagi gile ganazzz. bapak bosan wehh. mmg lah dia tak baca bulat2...tapi intonasi dia yg satu levellll jek tuh dan dia mcm tak nampak kami2 yg derita ini. sampai satu tahap...pegi toilet menderu2. skali bangun g toilet dlm 3-4org, gile tak? tuh sumer gara2 ketidaktahanan yg melampau hadoiiiii.

but pape pon...alhamdulillah sbb semua dh setel.
exam pon dh lepas.
yela kan...org kursus induksi seminggu, 2minggu, sebulan pon ada aku dgr. yg kami nih 2hari!! so mmg dia baca jek la yg penting2. nk cite panjang2 kang tak sempat. dan kami nih pon pegi course pon nk dpt view mcmane, ape, dan mcm2 lagi lah.

one step fwd~~alhamdulillah~

No comments: