Sunday, January 3, 2010

kata ber'lepas'

tadi ada kawan aku sms

'ko bz ke?'
'bz sket. awat?'
'kalo bz, takpe la....'
suddenly aku mcm hangen (should i?)
yess sbb..aku tak suke terima jawapan yg tiada kepastian mcm nih.
'napenye? bitau je la.' i feel like...errr, kasarkah? biarkan.
'kalo bz, xpe laa..'
ohh...kali nih tetibe hati aku mcm menggelegak eh. kenape?? ntah. aku sgtt mcm panass di dalam. sbb aku dh tanye wehhhh. kalau xpe ke ape ke...ckp jek laa apa halnyaaaaaaa. tak sukaaa lahhhh!!!
'aku tanye bebtol ni. ada apa halnya? aku boley je selitkan masa tp kene tau gak apa halnya.'
oh itulah ayat palinggggg lembutttt dan sopannn yg aku dpt type tadiii.

soalan: adakah aku telah mengasari hati seseorang?

2 comments:

nusk said...

me too..boring with dat type of answer...hihi...sapa kah??

nurulfive said...

hahaha...ko tak knal ngeee.
tp mmg dr dulu aku slalu menyirap dgn dia sbb2 yg seangkatan mcm nih laa hadoiiiiii haishhh mcm laa umo 15 skang nih kannn.