Saturday, January 9, 2010

menyedar

ade satu mood hari ni.

mood cameron tetibe ilangg..
mood bunge pon dah terbangg..

yg ade, mood bisnes.

yess...im looking fwd for expanding the business.

now tgh ada promotion besar besaran~
Hair Spa @ only RM29!!

dan banner yg aku letak kat depan kedai...sgt gile kuasa!! haha. jap g upload. or later. (haha sbb tetibe pandang luar dan gelapp...mcm nk ujan so nanti2 lah snap gamba ye)

***************************************

hmmm.............

***************************************

ada beberapa kejadian yg tibe2 aku mcm baru berdiri di bumi yg nyata.
bukan la maknanye selama nih aku sentiasa berangan tapi conversation itu banyak memberi kesedaran pada aku. kesedaran ttg banyak perkara.
kesedaran ttg 'org lain sebenarnye sedar ape yg aku pk dorang tak sedar' dan aku;
rasa bersyukur sbb sebenarnya ada juga hati2 lain yg alert.
yg tinggal skang nih...aku myself kene tebalkan hati.
yess!! tebalkan hati!!

i love apak!!

1 comment:

nusk said...

sayang abah gak!