Friday, December 23, 2011

diamond

Aku nak bercerita pasal menghargai. Menghargai ni bukannya ko kena belanja orang tu seminggu sekali ke apa. Engkau angkat call or reply sms pun dah kira cukup. Apa susah sangatkah?

Betul. Aku tau yang kita tak sepatutnya mengharap apa-apa balasan atas setiap perbuatan kita pada orang. TAPIIII kalau kita TANYAAA orang dan tak ada respon langsung, tidakkah itu menimbulkan amarah? Aku jadi musykil..apa susahkah to be fair to others? Oh ye, fair and NICE.

Kalau lelaki, kita gelarkan player lah, playboy lah, kaki ayat lah, sweet talker lah. Then kalau perempuan sama perempuan? Adakah itu kategori kacang lupakah kulit? Eh bukan. Kawan aku kata, habis madu sepah dibuang. Ish kali ni aku tak boleh nak pikir baik dah. Apa teruk sangatkah kawan-kawan yang di'buang' ini?? Grrr.

Plz. Tolonglah. Pleasee. Siapa-siapa saja. Hargailah kawan-kawan anda. Keluarga confirmlah nombor 1. Hargai semua yang ada kat keliling anda. Tak rugi pun. Ape ke ngeri ke kalau semua orang suka kat kita? Hoho.


:: Treat others like diamond. Wuuu..


Published with Blogger-droid v2.0.2

No comments: