Tuesday, December 13, 2011

Aku Cinta

orang kata, adat bercinta..macam ombak kat pantai.
ada masa tenang, ada masa buas semacam kan.
ada masa rasa bahagia bebenor, ada masa rasa fed-up habiss!

itu yang pasti.
tapi betul ke itu cinta?

tadi aku tak ada keje, so aku bukak entry entry lama aku.
baca cerita pasal rambut.
eheksss     <== gedikkssss    
muhauahuahauha

hm.
hati belah bahagi. penat sebenarnya.
aku cinta dengan apa yang aku buat.
belum ada lagi aku rasa cinta yang macam ni selepas matematik masa sekolah.
tapi sekarang, right now, saat ini, detik ini, hari ini, jam ini, aku rasa penat.
letih. rasanya aku tak ada sampai rasa menyampah. sedih mungkin.

semua perkataan negatif tuh akan terubat sikit bila aku mengadap muka customer aku.
tapi bila aku sorang diri dan berfikir dengan lebih dalam macam sekarang nih, baru aku berpijak di bumi yang nyata. hmm again.

tak boleh, perasaan tu aku tak boleh nak zahirkan dengan kata-kata.
ada satu perkataan tambahan. risau.


okeh, dah nak pukul 7. aku nak balik rumah.


:: doakan aku dapat cari benih yang elok untuk suburkan bunga-bunga cinta semula.

No comments: