Monday, March 1, 2010

Tanda2 Anda Stress

tadi ada customer lama aku dtg...lame dh tak nampak dia since puasa lepas. she is so sweet and aku sgt comfortable dgn dia. dia buat hairspa n nk reshape the haircut. okay lah kan.
then bual punye bual...dia pon cite psl keje dia bagai(since arinih dia saje amek cuti sbb malas masok opis haha bestnye bunyi)

then dia cite lah...dia cuti, nak balik tido.
aku pon agree..aku kata, mmg ada masa nak cuti yg mcm tuh.

dia: harini nak duduk jek kat rumah relax2
aku: yes..betol lah kan, bila cuti dan relax mcm tuh sgt puas.
dia: but u know what nurul...
aku: ape dia ye?
dia: itu adalah sign2 of stress (huwaaaaaaaaahhhhhhhhhh)
aku: hohoho really ke?
dia: yess sbb i ada baca and dh buat test bla bla bla...
aku: hooo....mcm byk nye ade kat i.

ok..dipendekkan.

Sign2 itu adelah seperti berikut:

1. bila kita nak amek cuti and kita plan utk tido seharian kat umah.
2. bila ada org invite utk birthday party or tgk wayang or whatever, kita akan memberi alasan utk tidak pergi.
3. bila ada apa2 event, kita akan berharap yg ada apa2 terjadi supaya boley menjadi alasan utk tidak pergi.
4. ape lagi eh?? lupee.......

eh ok...ada customer. chow!

No comments: