Thursday, February 11, 2010

lagi dan lagi

ada sesuatu yg aku realize.

yg slalu jadi follower blog2 nih adelah wanita...izit?
walaupon sbenarnye blogger2 nye wanita mahupun lelaki kan?

kenape eh?

or...follower lelaki dan wanita sama jek, tp yg dok comment2 tuh ramai wanita...camtu ke? hmm ok. boley diterima alasan itu.

lagi...(yg nih takde kene mengena dgn yg atas ok)

mcmane mahu menanamkan sifat2 menghormati kepada staf2?

aku jadik buntu..kang salah ckp, mcm aku kejam, salah ckp lagik kang deme ingat aku jenis tak kisah..tapi kalau aku biarkan aje, nanti aku meletup lagik susah. cukup2 lah amarah yg penah terjadik hoho.

aku jugak tgh pk...nk g kl ke minggu dpn?
nak g KL TOwer tp ade yg ckp tiket rm28..gile ahh!!
kunun nak bawak anak2 skalik..humm, cemane eh.

lagi...aku nak pegi lunch. daa!

No comments: