Tuesday, September 8, 2009

warga PERAK!!!

heheheh...rasenye kome dh tau ape yg ingin aku announce di sini. tapi disebabkan aku blm announce..so aku buat la lagik even dh sms smalam.

okeh...setelah berpikir sehari dua..aku wat keputusan nk berbuke puase berjemaah nanti. hopefully dgn budak2 Idrisiah yg ada di Perak(eh yg kt KL ade yg berminat?? lets join!). sbenornye aku tak discuss pon lg ngan sape2...gamble jek msg kome arituh. tp b4 nih mar ade ckp kalo boley buat weekdays sbb weekend dia penuh ngan aktiviti 'buat wangg' hehe. so..

Location : Syuen Hotel Ipoh.
Date : 10 September 2009 (Thursday)
Fees : RM20/person.
:: kalau ada cadangan laen..amatlah dialu-alukan.

kepade yg udah ber'pasangan'..tak kisah ler tunang ke, suami/isteri ke, boypren/gerlpren, or teman tp mesra...takda hal punye nk bawak, bleh jugak memeriahkan keadaan. ape lagik eh nk dituliskan. tmpt solat pon takda masalah..sbb aku dh penah pegi dulu.

eh..ini bukan official gathering tau, kang ade plak kate aku organize. aku takat buat cadangan jek berkumpul bersame kwn2 di bulan yg mulia nih. wahhhh rindu lah kt kome!!!!!!

oh ya...setakat neh dlm 2-3org tuh dh confirm. aku hrp at least dpt 5org pon okay. dan if kome ade kontek bebudak laen...sampai2kan lah eh. aku takde byk contact number.

okay guyz..really hope 4 positive respond!

6 comments:

nasaoji said...

apehhh...5 org sajooooo?...iissshhh..kasihannnn...hohoho..

hehhe..tak per beb, asal berkumpul bersama, ingt sesama... :)

eimah said...

yup baik cik ooi aku ok aje...i'Allah hope aku xde ape2 mslh ye....doa'k aku k

orang biasa said...

nak tumpang eimah bley?
aku ngak ader transpot, moto buruk je ade.. belum cukup tegar nak merempet memalam...
nak buat guano nasaoji owg perak dah banyak lari ke negeri sempadan..

nurulfive said...

hehe...oklah. aku nk cnfrm jek sape yg nk join. oret lah jumpe kames kang..

Anonymous said...

okey. aku confirm.

wa said...

wah bestnye.. nak join tapi wa di negeri sempadan.. hmm..