Wednesday, September 9, 2009

ape ke hal nye nih!!!!!!!!

sampai kedai kol 12. kol 12.10 ade customer. buat customer sampai kol 12.45. perot meragam...teros toilett!! bil pon staf yg bukak. masok toilet...gitu gini, kuar cam biasa. dok jap dpn laptop...baru nk warm up, perot buat hal lagik.

skali lagik...ke toilett!! tapi kali nih tak bestt. perot pedihhh!!! tekak rase cam mual2 plak(eh odah..ko yg ngandung, apsal aku yg mual neh?? hehe). then aku detect yg perot dan 'tuttt' aku nih takleh diharap...so aku lepak bilik belakang jek pakai towel. ade la bape minit...masok balik toilet. kuar...baring kt katil bilik spa. debummmmmm guruh kuat gilar. perot aku pon same gebabomm nye.

rasenye ade ulang alik 5-6kali masok-kuar toilet. taktau dh kol bape sbb aku dh gigil2 saket perot sambil cube tido. then last skali masok toilet...muntah!!!!!!!!!!! kuarnye air jek sbb dh abes isi perot aku dh. kalo ade customer kt depan mesti leh dgr. kali neh lame sket betape atas jamban. bile dh tenang sket...teros amek wuduk, blm solat zohor.
nk try diri..oooo gelongg. so solat duduk jek. aku bukak pintu...staf aku tanye 'kak nurul muntah kenape??'
musykil budak neh...tetibe aku jd camnih. tak penah kot aku saket perot mcm nih.

duduk dpn laptop..perot aku mcm ada gaya nk ke toilet lg. tp mcm bunyi2 jek.

menung jap..dan aku mmg tak larat, mcm nk suh org amek aku bwk balek umah jek.

dok pikir...nape cmnih? org umah aku mcm takde pon yg saket perot. aku pk gak...adekah sbb aku amek fiber bebaru neh? tp takkan laa amek supplement dan memudaratkan diri pulak kann. ntah laa......

hrp2 ok la pas minum teh pekat.
eh..ade pape suggestion tak nk wat cane?

2 comments:

orang biasa said...

waittt,, oi ko amik fiber tu tuk ape?

nurulfive said...

aku amek utk sistem pelawasan yg mantoppp haha.