Wednesday, February 1, 2012

on the way nak stres.

aku tengah confuse, taktau nak stres ke tidak.
dari tengahari tadi aku takleh bukak fb. ok lah, aku takda hal sebab boley bukak blog dan baca-baca. then aku pulak busy sebab ada customer. so lagilah ok, tak lah rasa pelik sangat.

kejap tadi ni, aku try lagik bukak fb and still. kawan aku kata, dia ok. so mungkin problem line.
ok lah..aku abaikan fb. aku nak menyambung kerja-kerja yang tertangguh kat dalam email. gmail. tak boleh bukak!!!!!!!!! apekahhhh????!!
aku try 'new post' kat blogger.com nih, boleh pulak. boleh ke problem line nih pilih-pilih nak mem'problem'kan ape dan ape?? aku nak bengang dekat celcom, tapi tadi aku tumpang wifi kedai kawan aku pun sama jugak. dan aku saspen, takkan problem laptop?? huihh tolonggggg lahhh jangannnnnn!!

lagii..dari semalam line henpon aku macam chipsmore. maxis. sekarang ada tanda 'x' kat bar line aku ni. henpon aku takde line!! ................................. aku tak nak pikir, tak nak, tak nak!

ok ok..aku baru perasan aku boleh tengok Gemersik Kalbu, postpone kalau nak stres-stres ni.

No comments: