Tuesday, November 16, 2010

here we go

esok raya haji a.k.a raya qurban.

hari ni aku tak keje. masak.
ya..masak dan aku bukanlah pasangan yg serasi tapi perempuan dan masak kan ke sinonim kan so ape ade hal. rasa tu belakang cite..yg penting, menyumbang tenaga dan akan singkatkan masa proses kerja2 org lain masak kat dapur. ape lah sgt kalau takat goreng ayam, potong2 tu kan.
tapi kalau tanya aku masak lomak, rendang...err air tgn ibu kan ker lebih enak kehkeh.

seminggu aku tak bukak blog. kepala dh jadi biul.
sbb penat. sbb letih. smalam nyaris demam.
org parit kata 'dedor', org putih kata 'the door' haha.
tapi alhamdulillah lepas dh telan air masak byk2..berjaya lah menstabilkan suhu badan.

dlm seminggu, dh mcm2 bende dlm pale nih aku nk update kat blog. tapi now bila aku dok depan nih, aku dh lupe.
ini warm up nama dia.

ini minggu pertama kebizian aku.
every weekend aku ade keje kawen atau pun pegi menghantar org kawen.
this weekend hantar pegi kelantan. hehe yeaaahh kelantannnn. last pegi kelantan sekolah rendah. hoho.
dan minggu2 seterusnya pun aku bakal ke sana dan ke mari kecuali 1st week of december.
now baru 1st week aku dh rasa mcm melepek dah..huih kene amik minuman bertenaga nih.


ok. aku still blur.

cerita psl diri sendiri yg tak menarik pun.


bye.


:: mari pegi buat ayam masak merah. hoyeah!!

No comments: