Wednesday, November 25, 2009

entry istimewa


memandangkan cuaca yg dok mendungggg jek bape ari nih...kesayuan yg melanda...dan aku pon turut layu di sini~


rasanya member2 yg laen pon terasa kesayuan nih.
kesayuan untuk melepaskan teman kita berlepas ke UK next week.

mule2 tak terasa sgt...excited jek lebey. tapi bila detik demi detik dan mcm2 hal yg berlaku~hati aku sayuu sangat.


aku akan terasa sgt bila takde assistant bila make up kawan2 nanti hohoo. xpe gyah...mar ganti tmpt ko selama 6bulan! haha.
smalam aku dok layan lagu siti...tetibe aku terdengar lagu nih and i really feel good on it!


special dedication to Miss Najiyyah Asri~




beb...bila bukak2 balik gamba2, banyak giler moment same2. it was great!! this is part of those pics lah~. sebak aku bile bukak2 gamba neh. xpe...nih sumer moments yg telah kita semua create, kita akan create lagik moment2 yg best okeh.

thanx beb...ko byk kasik moral support kat aku, memandangkan kita mengalami situasi yg sama yakni keje sendirik. really appreciate it. dan jugak thousands thanx for always assist me mase wedding.

eh mcm byk pulak yg ade dlm pale tp tak terkeluar. its okay. aku sgt gembira utk ko ye..jgn lupe post 1st entry on your 1st day kat sane!!

i'll always pray for ur healthy, wealthy and happiness.

menuju ke destinasi chenta!!!! love u!!

i hope this song will give u strength~

Kau dan aku~Di waktu itu

Cuba meniti titian~Lalu tersungkur

Kita tertawa

Kini semuanya~

Kenangan saja~Dan kita telah dewasa

Engkau pun berjaya~Aku di sini bahagia

Dulu engkau~Kesorangan Kerna kealpaanmu

Oh puncanya hilang arah tujuan

Bersama beriring~Melangkah seganding

Setiap detik kau tempuh(inya)~

Dengan nafas kesungguhan~Dengar bisikku

Temanku~Genggam tanganku

Pejam sekejap matamu~Lihatlah cahaya menunggu

Gapailah setiap citamu~Dan kenal isi kulitmu

Kan ada hidup yang baru (2X)~Yang satu

Bermula di sini~Takkan hilang nanti

Bersatu teman abadi

Kan terus sejati~Mencipta lagi memori~

muahx!!

1 comment:

nusk said...

tiada kata harusku lafazkan...

Terima kasih sahabat!