Monday, November 23, 2009

batuk : sakit kepala

batuk yg keterlaluan sampai ko takleh tido pastu effect kepale skali.
oh dasyat!! mengganggu hidup gak lah bende nih.

tp alhamdulillah aku tak sempot even batuk bagai. slalu kalo mcm nih mmg aku dh sempot abes. tp sejak aku buat teknik pernafasan 248 nih ade better sket breathing aku cume batuk nih jek la ganggu tido sket.

dan yess!! arituh buat kali pertamanya aku guna finger trigger utk mintak parking depan pintu masok mase ade talk pasal pokok jarak...dan of course, dapat parking depan pintu!! hauhauahau mcm tak percaya siot!!! tapi percaya lahh....
oh ye..aku dh turunkan ilmu kat mar, harap2 dia dpt ape yg dia mintak.
mar: buat hari2 tak benti tiap kali pas solat dan seblom tido k.

ape lagi...ape lagiiii...........

perhatian pada dak2 madid. pied kawen on 30thNov ok! sape yg pegi? aku tau ramai yg tak dpt g sbb ari isnin hehe. harap2 chekgu chekgi yg dh cuti mase tuh pegi lah reramai eh.
aku ingat nk celebrate gyah b4 dia g UK..pegi makan2 n having time lah kire kan. mar n amy tak dpt sbb isnin koje. reha katenye ok leh lepak umah aku on 29th tuh. aku mengharapkan lebih banyak kehadiran ye. dpt 4 5org pon kire okay dah. sbb kalo ramai2 kang dh consider gathering lak hoho.

kepala aku dh saket..

nanti cite laen. bye.

No comments: