Saturday, July 25, 2009

rangsangan minda

last thursday was my dad's appointment kat spital.
(opss....sesiapa yg stil ingat kes pharmacist tuh, aku rase aku dah takde hati kot). its like..things not going smooth as before, and dh fed-up. aku tak rase that guy tahu coz sgt ramaiiii pharmacist nye dan takkan laa dlm beribu2 blog yg ade neh tetibe dia terbukak lak blog aku kan hoho.
ok stop! next!

selalunye aku yg akan tanye2 bapak aku nk g lunch kat mane bagai..but kali ni mcm tak kesah, so aku diam jek la. then mase ngah tunggu amek ubat...bapak aku ckp kt aku..
'nanti kita makan kat pakeeza..'
woo! tgezut jap. aku pon tros call mar coz opisnye atas tuh jek tapi....
'eh jgn makan kt sane...dah tak sedap'
okay..then mane nk makan beriyani?
'jalan kuala...AK Nasi Kandar'

aku pon redah g cari AK tuh...hmm...sodapp. dan tak mahal sgt. there...


makanan yg uudah licin

ayah bonda terchenta..hehe bkn senang nk suh posing2 tau.


okeh...selesai balek dr ipoh, sampai umah...akak ipor aku ajak g stiawan. saje jenjalan. aku pon ape ade hal kan...duduk blakang jek kot, join ajaa!!
sambil tuh g anta kete mak aku repair cermin kete kene batu kat dr cermin then aku n kak ipar g the store bersame lina(baby). fuhhh...mencabar siot berjalan2 sambil pegang baby. kalo bwk ngan kete sorong tuh dah biase...ini kendong, huhuu.
then pusing2 dok carik toys utk lina...skali aku nampak ini!!!
hehehhe...aku pow abg midi, belikan tuk aku. serius dh lame aku cari..tp slalu jumpe yg cabuk2 tuh, yg pusing tak best tuh. so dh jumpe yg neh...kire ok ar kan. hekhek...ini yg kite panggey rangsangan minda hehe. sudoku dh lame tak buat...kakuro pon dh malas. now dh jumpe hobi baru! magic cube!! hadoihh..
memule maen cam excited. pehtuh bile susah mule la tensen. tgk ar neh...dh siap satu kaler, keliling sumer dh cun...tp bile nk wat 2nd kaler hancussss!!!

adeh...penat weh. ngah usaha sehabis baek nk wat 2nd kaler. buat satu kaler yg pass dh neh...kire dh laju sket ar tapi tuh arr...agak tensen bile tak lepas2 wat 2nd color. sape terer ajar la aku eh..
anyway guys...marilah kite bersame2 mencari hobi baru!
dlm bahase laen...marilah kite merangsang minda!! (ada gaye motivator tak? huahau)
:: jap g nk grk g bangi...mlm nih ade anniversary ayah bonde ku.





2 comments:

Anonymous said...

eh x sangka ko bebetul pg AK nasi kandar tue.tapi serius seedaaappp kan? huhu

nurulfive said...

yesss....sedaaap dan tak mahal sgt. baloiii...berbaloi baloiii