Saturday, December 20, 2008

mari berkenalan ngan org2 yg ade gmbr dlm enpon aku haha...

nah...fa, ko amek neh gmbr ini kanak2 punye gambo ye.



hmm kesayangan baru aku, lina mase 1st day ye kat spital.

ini buah hati pengarang jantung...hmm aku baru tukar id dia, so sape2 yg rase nk tgk reti2 la dtg ye!!

hahahah penyayang kah mungkin???
hadoihh...siap aku takleh g keje sbb melayan karenah ini anak!





ini latest gmbr bape ari lepas...udah gile nk sumbat jari sumer masok mulut!











iye...udah jelas lagik nyata sumer di atas gmbr aku hahahaha..
yg nie gmbr aku ngan maisarah, anak jiran kedai aku, dia sgt manje ngan aku yek.



hmm...ntah nape bile ade lina, aku otomatik terer bedung baby hahah
cik ooi syg awak ye!



merah...hahah cousin gila aku, kalo bab tak btol mereng2 mmg bley jalan ngan dia neh huhuuu



aku sayang ini budak 2 org...alya izzati n khairul ikhwan!!



ini ikhwan yg juga aku panggey abg...sgt klaka dia pakai serban abg aku haha. memule kononye tanye ape kebende nye tuh then tros kene sarung. skang dia tak suke gambo2 dh..knape tah, kontrol macho kot hahah...
dann.....dia suke cari gado ngan aku!! hahah



harnawati
ini kawan baek aku..seorang bakal nurse heheh.
kangen amat lame tak lepak ngan dia.


maksu!!! ini cousin yg sgt close ngan aku, watie tapi dh biase panggey maksu huhuu. org yg aku takde rahsia langsung neh huuuu tettttttt!!!!




jekjekejkehejekhejhejkh
aku tatau ape status gmbr neh hahaha
budget ayu???? yezzaaaaaaaaaa
*** aku dh dgr mcm2 bunyik sume org dh tido yek ahhaha so aku mau chow!!




















2 comments:

nusk said...

byk nye entry..balas dendam pe? most of the pic i noe them..ada jugak yg aku belum sempat bkenalan like lina..emm putam aku knal kan?..amir aku kenal tapi tak penah jumpa...

btw sorry cant join weding yat esok at bangi..

Call me -fa- said...

aini!!!

izzati yg cumiiillll itu juga ade dlm gamba??

mesti aku ingt punye kat izati coz i asked u to cut my hair same like izzati kan...kan..kan...hihihihi