Friday, December 19, 2008

putam in memory

hehehe...hola!!!!!!!! meh beramai2 tgk gambar yek!


ini 1st rabbit aku..namenye dolly! tp sehari jek then mati and mase tuh aku sedar yg aku tak layak bela menatang2 neh. sedey weh..sampai skang aku tak jumpe dh rabbit spesis neh.
lepas dolly...ade org kasik rabbit lagik kat aku. sape??? tettt!!! hahaha kawan aku yg dh jd history dlm idop. huhuu.
name rabbit aku neh PUTAM...dia baekk. tgk tuh aku letak dlm petbag tuh tp dia kuar gak sbb nk dok dlm kete mcm kitorang. dr ipoh sampai umah aku elok jekk cmtuh.

mase nih putam kecik sket..still leh dukung n tgkp gmbr. at least ade gak gmbr2 dia sebelum arwah hehehe. putam mcm tau2 jek aku ngan tuan betul dia dh tak best then tak lame pastuh dia kene baham ngan anjing. agak sedey tp ape nk buat kan..heheh.


hahahahahaha.....ini aku ok!!!!!!!!!!
aku pon tatau mcm mane n bile leh jadik rmbt mcm neh.
sekian wat mase neh..
*pakcik aku dok tercegat jek belakang aku nk tunggu aku abes upload neh hahaahha...ye cik amin!!!



1 comment:

fatinhakimah said...

ooi, suke la rambut kamu dlm pict last tu :)

but.... ble mase lak kamu jual produk bersalin? tu blkg kamu ade poster produk bsalin :p