Thursday, January 23, 2014

oh oh oh ohhhhhhhhh

I can't believe this!!!
Dah lama tak menaip dengan emosi begini ye.
Ye, aku tahu tak ada siapa pun yang baca blog aku ni tapi apa ada hal. aku nak jugak tulis, taip tuptap tuptap.
ok ok...macam ni cerita dia. aku memang ada follow satu blog ni. since bila, tak ingat. tapi follow yang sampaikan teruja nak tunggu apa jadi kat diri dia. sebab dia betul betul buat blog tu macam diari hidup dia. dan aku follow bukan sebab apa pun, asalnya hanya kerana resepi butter prawn. ok cukup.

dannn nak dijadikan cerita , tadi aku teringat kat lady ni. since lamaaa tak Nampak update dia dan twitter dia pun macam tak ada apa-apa. tengok-tengok, dah private. try search kat twitter pulak, rupa-rupanya setahun yang lepas dah kecoh pasal dia ni. she is fake. fake. fake. fake.

ya.................PALSUUU!!

OH NOOO....aku tak sangka langsung yang aku boleh terjebak dekat blog saiko macam ni. tapi aku percaya, she really touched lots of heart dengan kisah hidup dia yang tragis tu. bila tengok-tengok balik, memang macam drama tv je kisah dia tapi sapa pulak nak heran pi check dia ni betul atau tak kan??

tapi bila aku google tadi, ramai rupanya yang buka entry pasal dia. tak apa lah dik, ahkak tak lah tulis tajuk nama adik. siapa pun anda, u really good in writing. kalau semua tu adalah cubaan menulis novel, aku percaya novel tu boleh laris nanti. lagi-lagi dengan watak anak angkat yang kelihatan sangat cute itu.

.
.
.
.
.
.
.
.

.
.

ok menung.

bukan apa, aku teringat yang tahun lepas aku penah twit dia ni. aku tanya kabar dia since dia senyap sejak dia balik dari KK tu(katanya). dan dia reply. dan dia penah jugak rekomen RV cake kat aku yang aku order untuk anak sedara nak sunat dulu.

eh wait.

wait.

ha.


fuhhh....adakah si dia yang hantar kek kat aku tu sebenarnya DIA??????

hurm

hurm


hilang terus ngantuk aku ni bila baca cerita dia ni tadi.
err tapi kepala dah sakit mintak tidur.

ok. takyah fikir. I really hope yang dia ni wujud. tak kisah la macam mana pun. mungkin malu tunjuk wajah sebenar. takkan tak rindu nak blogging kan? aku yang tak ada sapa nak baca ni pun nak jugakkkkk update, ni kan pulak dia.

sista, I miss your writing. wherever you are now, I pray the best for you.

1 comment:

wa said...

OOI SAPE?? ehe nak gak tahu..