Monday, December 21, 2009

really need to recharge energy~


Al-Fatihah buat arwah ibu Dayu @ kaklong~


aku dpt berita pemergian arwah masa tgh dinner dgn family di Manjung. terkejut jgn ckp..tp itulah yg dikatakan ajal. dijah ckp jenazah ada di Hospital Manjung~tp aku takleh nk ke sana sbb tgh bersama family. semoga dayu tabah dan redha dgn letentuan ini.


sama2 kita doakan arwah ditempatkan bersama org2 yg beriman~amin.


************************************************

hari ni terasa lain~kawan baik aku dah kawen!! harna dah kawen!!

Jumaat lepas na nikah, aku heppy sbb aku ada disamping dia saat2 akhir sblom dia bergelar isteri. Sabtu dan Ahad majlis belah perempuan dan lelaki.

tak pernah aku get involved mcm nih skali dalam wedding sape2 pon~sgt gembira!

mlm tadi...tgk balik gamba2~hati sayu~teringat zaman skolah sampai skrg.
teringat mcmana kitorang baik~gaduh~baik balik~gaduh~terbertegur 6bulan pon ada~baik balik...mcm2 jd~tp itu lah yg benarnya. mcmana jd pon..dia still di situ, dan aku di sini.
mcmane aku kecik ati pon~tp bile bertemu muka..semua hilang~mungkin itulah yg kita katakan sahabat.

Yang~thanks for everything. ruang yg ko dah tinggalkan nih akan aku isikan nanti k~hehehe~



journey to happiness~



kdg2~sedikit sentuhan mampu memberi kekuatan~
oh..!!
heheheh slamat pengantin baru!!!

*********************************************
huu harini rata2 org yg call aku sumer tanye aku tak sehat ke? sbb suara aku serak ye!! oh sgt keletihan. 4hari melibatkan diri dgn perkahwinan org~best + letih = nak bercuti! hehe
serius laa...i really really need to recharge energy! sgt kelesuan diri ini terasa.
tadi ade sembang ngan customer..dia org sungkai, then terasa nk g sungkai mandi kolam air panas!! bestnyerr!!!!! huuuuu~~~
nak ajak sape niiii~~~~

4 comments:

nusk said...

sad n bz weekends kan...hope everytg will b fine..

aku sibuk menjaga kesihatan di musim sejuk dan beku

catch up new pics kat blog(scroll down n down)

Anonymous said...

JANGAN! jangan tgk jie punya new pics nanti akn tersangat jelous. rasa nak amik cuti 2 weeks skang gak.tapi ckp kat bos, i nak pg buat umrah. hahahahaha

nurulfive said...

gyah: yep..bz gilarr. tetibe aku dpt ko punye saket, saket pinggang. amat saket ye!! nk tgk dulu camne seminggu~kalo getting worse, akan disusuli ke mana2 haha.

mar: ko lmbt warning aku~aku dh tgk,tp naseb bek sbb aku punye mood mase tuh 50:50 so jeles pon 50% jek hauhauhau..

nusk said...

cis and cis and cess