Monday, December 28, 2009

menjelang 2010

oh bz!!!

iye..aku tau semua org pon bz.

mane bz ngan keje menjelang nk new year;
yg bz ngan nk cuti seblom new year;
lagik pulak yg bz anak2 nak skolah(ade ke kwn2 aku??haha);
dan aku??

yes...bz utk merealisasikan segala perkara yg bakal berbangkit 2010 ini!

dan juga dgn hal2 laen.

betul lah kata org...mengejar cita2. sebelum nih aku takde sgt feel 'mengejar cita2' sbb aku sendiri tak yakin betul ke tak itu cita2 aku. tp sekarang aku tahu dan sgt faham perasaan dan keteguhan dalam mengejar cita2. dapat pulak cita2 yg ada pulak dateline eh.
actually deep inside sgt happy~walaupon physically agak sengal2 urat tergeliat sgala tp i really want to do this!!

2010 should and will be really different!
wajah2 di kedai juga akan ada wajah baru..keadaan kedai juga dah ada sedikit yg baru. aku? yes..baru! since tahun baru hijrah aku dah meletak segala azam ini..dan juga 2hari lepas birthday aku pon aku mengetatkan azam aku, lagi2 ni nak masok 2010...ya, segalanya mesti baru!

tengah melayan lagu 'menyesal'..frm indonesia, lagu yg cerita pukul 2.30ptg kat tv3 tu. tak tgk pon cite tuh tp bila iklan lah ape lah..dgr lagu nih mcm bestt jek, sayu2 kan hehe.
psl regret...mmg ar agak negatif tajuk tuh tp boo layan laa...nk dgr lagu jek.

hoho meh cite pasal birthday aku last saturday.
thousands thanx to all yg wish dan yg mendoakan juga...moga doa kita seiring bersama terealisasi insyaAllah.
tahun nih meriah bday aku! sbb kawan aku tunang..so aku make up dia. then tgh2 make up..abg aku dtg jenguk...ngan ipar2 nya then nyanyi lagu reramai ye, oh amat meriah! ok lupe bitau..kawan aku tuh merangkap adik kak ipar aku.
dan tak lupa jugak..genap ulangtahun pertama perkahwinan shimah dan halim, tahniah mah! selamat ulangtahun! semoga bahagia dan berkat sentiasa iringi bahtera pelayaran ko ngan halim okeh.
ape lagik ye peristiwa2 di tarikh lahir aku nih...oh yess, genap juga 5thn tsunami yg melanda Acheh. sedih kalau diingat2 balik peristiwa yg meninggalkan kesan amat mendalam kepada seluruh dunia. moga kita mendapat iktibar dan pengajaran. jadilah hambaNya yg sentiasa bersyukur. semoga mereka yg terkorban mendapat tempat di sisi Allah.

eh sedih plak eh. hehe.

esok birthday mar..huhu, tatau ar dpt ke tak lepak same2. harap2 dapat lah lepak...dah lame sgt rasanye tak melepak same2. nk celebrate mcm tatau je nk celebrate camne haha. dah lame takde feel celebrate ngan kawan2 nih. xpe..tgk lah esok camne.

hati girang nih tp badan saket..saket pinggang belum elok. ade kurang tp dah naik ke bahu. so agak spoil bile buat keje. layankan aje.......tapi??? hahahaah ade tapi yg tak best tuh.

dah..aku nk g mandi bubble, moge2 ilang saket urat!

eh chup; jom mengejar cita cita!!!! lariii...larii...kejarrrr!!!

5 comments:

Anonymous said...

tiba2 teringat 1 lagu yg lirik dia ada pasal lari lari gak. x ingat lagu apa.
jom mengapai impian!

nurulfive said...

yang aku tau lirik lari adelah..
'berlari aku mengejari..indahnya cinta bla bla bla' hahaha...
menggapai dan memilik!!! yesss!!

nusk said...

bersatu hati lagi..
menghidup kembali
cita indah
yang kita bina
berdua kita janji
diiring mimpi doa
badai tempuh..
bersama..sama...

nurulfive said...

gyah...aku ngah pk ape lagunye nih heheheh

nusk said...

lagu duet liza aziz,sheila majid and sapa tah lagi..yeke??tatau yg pasti lagu duet...lagu ni aku dgr kat tv2 cerita spektra ke hapa...zaman kita sekolah rendah tak silap..pastu kat madid aku slu share ngn yayat..and now aku kuarkan balik untuk ko dan semua yg mengejar cita2! yeah:)