Tuesday, November 18, 2008

nak update eh?

hahaha tetibe ade org suh aku update blog...sgt klaka kedengaran kerane aku tak sangke lak akan ade follower yek. thanks la eh kengkawan aku yg aku kire antare org2 yg menjadi penguat semangat aku echeewahh..
sabtu lepas kenduri umah ayu baha..haha best gilar!! walopon mcm tak plan nk jumpe reramai kat sane tp mcm ramai jek yg pegi..and thats wut i love about us! mcm pelik..tp itu la hakikat keutuhan kitorang walopon ade yg nak menyepi segala bagai(aku la tuh dulu hahah). 11tahun ok berkawan!! lame tuuu...aku salute ahh diri aku sendirik! haha..noktah.
okay...i am having another part of improvement in my life..alhamdulillah and at the same time still afraid of myself..afraid of tomorrow. aku happy..org keliling aku pon happy utk aku..tp mcm taktau ape akan jadi esok n aku takot utk merancang. doakan aku ye!
wahhh...tidakk kesabaran aku kenduri odah!!!! menghitung hari ye.....10 hari lg akan bergelar isteri! isteri??? suspennn..............

1 comment:

nusk said...

dun worry...just do wat u want, wat u need, u gotta fight for it babeh!!