Wednesday, November 30, 2011

Cinta Ini

Cinta ini memang ada sudah lama. Aku rasa sejak umur aku 10tahun. Aku tak sangka perkara yang akupikirkan hanya suka-suka ni rupanya menjadi cinta. Aku cintakan kata-kata. Penulisan, kalau diikutkan ayat kamusnya. Cuma aku ada masalah membahagikan setiap isi penceritaan tu dengan cantik. Sebab tu UPSR dapat B haha.
Ok. Aku bukan nak cerita pasal cita-cita atau hobi atau apa. Hari ni aku baru tahu. Editor satu majalah yang aku sangatttt suka sudah tukar! Dulu waktu dia mula-mula ambil alih, aku jugak teringat ingat pada editor yang lama. Tapi aku dah ok..aku dah 'in' dengan dia punya touch. Sedih. Kesibukan aku menyebabkan aku taktau yang October issue adalah yang terakhir. Aku kena bukak balik dan baca, kat salon! Beli, terus letak kat salon. Tak sempat baca.

Sedihnya.

Tadi aku menjejakkan kat ke building company magazine ni untuk ambik backdated issue, dalam hati berangan-angan tertembung dengan dia tapi tak pun. Rupa rupanyaaa....sob sob.

Patutlah bila aku tengok November issue yang keluar, serinya beda. Bukan malap..cuma beda. Takpa..aku percaya, semua benda baru perlukan masa. Aku percaya pasukan yang baru ini akan berusaha sebaiknya mempertahankan reputasi mereka. All the best guys!! Walaupun aku nih hanya tempias-tempias sahaja yang melihat setiap perubahan majalah ini selama 11tahun, tapi aku tahu u guys sangat bekerja keras.



Hmm


:: smile. Big one.

No comments: